top of page
Sisäilmalähetti

Palvelunhallintajärjestelmällä varmistat investoinnin kannattavuuden ja lisäät läpinäkyvyyttä

Päivitetty: 19. lokak. 2022

Mistä tiedät, että sisäilman palveluita tuottamaan valittu toimittaja oikeasti tekee sovitut työtehtävät? Entä miten sinulle asia raportoidaan?


Sisäilmalähetti on kehittänyt oman palvelunhallintajärjestelmänsä yhdessä ohjelmistoyritys Vincit Oyj:n sekä pitkäaikaisten asiakkaidemme kanssa. Meille tärkeää on ohjata omaa toimintaamme niin, että asiakkaamme voivat olla varmoja, että palvelumme sisältö on yhdenmukainen valtakunnallisesti, mutta asiakkaan yksilölliset toiveet huomioiden.


Vahvat, mutta joustavat sisäiset mallit selkeyttävät työn tekemistä ja mahdollistavat asiakkaillemme työmme seuraamisen helposti ja yksinkertaisesti palvelunhallintajärjestelmämme kautta, jolloin sisäilmaprojekteihin liittyvät henkilöt tavoitetaan samanaikaisesti ja yhdenmukaisella viestillä. Näin vältetään sekavista sähköposteista ja puheluista muodostuneet tulkinnat sekä näiden seurauksena syntyneet oletukset.


Miten huomioida inhimillisyys sekä saada vakioitu palvelu?


Sisäilma-alan palveluidentuottajalta osataan jo vaatia jonkin verran toiminnan laatuun liittyviä tekijöitä, kuten sovittuja palveluvasteaikoja tai huoltojen säännöllisyyttä, mutta niiden toteutuksen seuranta, ja/tai sisältö jää usein huomioimatta, sekä lisäksi yksilön vastuulle. Tekniikka ja automaattiset raportit ovat hyödyllistä, silloin kuin niillä helpotetaan aidosti ihmisen tekemistä.


Tiedon- ja työsuoritteiden hallinta


Järjestelmämme avulla ylläpidämme laite-, kohde- ja sopimustietoja sekä hallinnoimme asiakkaan suojaus- ja seurantaprosesseja yksittäisistä tiloista aina kokonaisiin kiinteistöihin. Järjestelmämme avulla myös asiakkaamme voivat helposti hallinnoida sopimuksiaan sekä tarkastella halutessaan laitekohtaisesti työsuoritteiden toteutusta oman Extranetinsä kautta.

Ajantasaisella raportoinnilla tuotamme tietoa palvelumme aikaisista toimenpiteistä asiakkaillemme. Hyvän yhteistyön kulmakivi onkin palvelun läpinäkyvyys. Keskitetty työsuoritteiden hallinta takaakin asiakkaillemme aina toimivat laitteet ja järjestelmät sopimuskauden ajaksi, koska kaikki ilmanpuhdistimet ja mittalaitteet tarvitsevat aika-ajoin toimenpiteitä. Meiltä saat aina ajantasaisen tiedon sekä tarvittavat raportit, vaikka tueksi sisäilmatyöryhmien toimintaan.


Valitse palveluntuottaja, jonka palvelunhallintajärjestelmä seuraa heidän toimiaan puolestasi.


Katso paikkakuntasi sisäilmakoordinaattori täältä ja ollaan yhteyksissä.

Toimintojen läpinäkyvyydellä voidaan rauhoittaa nopeasti tulehtunutta tilannetta sisäilmahaasteisessa kohteessa. Täältä voit lukea lisää siitä, miten viestinnän avulla voidaan lisätä turvallisuuden ja luottamuksen ilmapiiriä.


Comments


bottom of page