Sisäilmalähetti hoiti hienosti viestinnän työryhmän sekä henkilökunnan kanssa. Tällaisissa projekteissa on tärkeää, että päätökset tehdään yhdessä ja avoimesti.
Petri Leskinen, Tekninen johtaja, Utajärven kunta
Palvelumme vaiheet
Laitteet
Monipuolisen laitevalikoimamme ansiosta sisäilmahaasteet voidaan ratkaista aina kohdelähtöisesti. Palveluamme voidaan muokata ketterästi tilanteen muuttuessa.
Oikean laitteen valinta vaatii ymmärrystä myös tilan ominaisuuksista ja käyttötarkoituksesta. Alla oleva artikkeli kertoo, miten tunnistat laadukkaan ilmanpuhdistimen.
Palvelunhallintajärjestelmä
Vahvat, mutta joustavat sisäiset mallit selkeyttävät työn tekemistä ja mahdollistavat asiakkaillemme työmme seuraamisen helposti ja yksinkertaisesti palvelunhallintajärjestelmämme kautta, jolloin sisäilmaprojekteihin liittyvät henkilöt tavoitetaan samanaikaisesti ja yhdenmukaisella viestillä.
Viestintä
Toimiva viestintä lisää turvallisuutta, luottamusta ja harkintakykyä. Sisäilmahaasteiden äärellä viestintään panostaminen onkin yhtä tärkeää kuin ilmanlaadun parantaminen, sillä epävarmuustekijät voivat usein pahentaa jo ennestään hankalaa tilannetta.
Kun vuorovaikutus on toimivaa ja ilmapiiri on avoimesti ratkaisuun tähtäävää, tilankäyttäjät tuntevat olonsa viihtyisäksi ja turvalliseksi.
Asiakaskokemuksia
”Meidän lukuvuosi näissä tiloissa olisi ainakin ollut tuskaa ilman Sisäilmalähetin palvelua.”
Ota yhteyttä suoraan alueesi sisäilmakoordinaattoriin:
Sähköpostiosoitteet muotoa etunimi.sukunimi@sisailmalahetti.fi